یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

مسافر تابستونی

تولد دوسالگیت مبارک گل دخترم

1394/6/31 15:42
نویسنده : مامان فهیمه
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

Fish Cartoon Graphic for Facebook

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلاد تو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

دخترم، عزیزترینم امروز که دومین سال تولدت را جشن میگیرم حسی دارم برتر از هر شکوهی ...

زندگی را نفس میکشم هنگامی که تو در آغوشم میخندی،

ثانیه به ثانیه، قدم به قدم با تو شور و شادیست، هر روز که میگذرد مادرانه بودن را بیشتر میپرستم و خدا را هزاران بار شکر که تو هستی و من میبویمت گل زیبای من

جشن کوچک تولد با حضور بابا، مامان و یاسمینا تو خونه خودمون

کیکی که خودم پختم برا تولد گل دخترم

یاسمینا و دوچرخه ش که برا تولدش خریدیم

جشن خودمونی در مشهد خونه مامانی یاسمینا به مناسبت تولد یاسمینا و پسر خاله جونش (عرفان)

از راست به چپ: سیروس(پسر دایی یاسمینا) دایی جون، یاسمینا، عرفان و امیرشایان(پسر خاله های یاس)

از راست به چپ: ستایش(دختردایی یاسمینا) شایلی( نوه خاله مامان یاسمینا)، یاسمینا،الیسا(دخترخاله)

کوچکترین مهمون تولد: شاینا (دخترخاله یاسمینا)

یک روز خوب شهریوری در دزفول

یاسمینا و عشوه هاش..

دختر نمازخون من

پسندها (1)

نظرات (0)