یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

مسافر تابستونی

نقاش کوچولو

1394/9/29 15:44
نویسنده : مامان فهیمه
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه دوستان گلم

فدای مهربونیتون که به یادمون هستیدSmiley bisous 304 و به وبلاگمون سر میزنید، امیدوارم دیر پست گذاشتنمو رو حساب بی تفاوتی نذارید

روزهای زیبای پاییزی هم رو به اتمامه و همه در حال شمارش جوجه های آخر پاییزشونن. پیشاپیش یلداتون مبارک امیدوارم زمستون هم پر از اتفاقات قشنگ برای همه باشه و از تمام لحظاتش لذت ببرید.

                                 

تو این سه ماه گذشته یاسمینا کوچولوی من کلی متحول شده!! Smiley bisous 104شبا تنها تو اتاقش میخوابه و جالب اینجاست که دقیقا دو سال و یه ماهگی یه روز رو کرد به من و با لحن شیرین کودکانه ش گفت: من خودم تخت دارم میخوام تو اتاق خودم تو تخت خودم بخوابم... و اینجوری بود که به راحتی مستقل شد و شبا تنهایی تو اتاق خودش میخوابهجشن.. تقریبا همون روزها بود که برای کلاس رنگ انگشتی ثبت نامش کردم و کلاس رو هم به خوبی پذیرفت و با اشتیاق به کلاس رفت.

 این روزها هم کلاس بازی خلاق میره و خیلی خوشحاله. از اونجایی که دختر نازم خیلی آروم و حرف گوش کنه مربیشون خیلی دوسش داره و خدا رو شکر خیلی خوب با هم ارتباط برقرار کردنSmiley bisous 155

                             

یاسمینا و کلاس رنگ انگشتی

 

آثار هنری دخملی: قایق

خرچنگ

پروانه

زرافه

طوطی

فیل

مرد سرخ پوست

کلاس بازی های خلاق

یاسمینای نقاش من در حال نقاشی تو خونه

پارک چوبی اهواز

 

پسندها (1)

نظرات (0)