یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مسافر تابستونی

تعیین جنسیت

1392/1/15 16:32
نویسنده : مامان فهیمه
441 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من، دیروز چهارشنبه چهاردهم فروردین 92 صبح ساعت 9 برای مشخص شدن جنسیتت قرار بود برم درمانگاه تا ببینم دخملی هستی یا پسملیبغل. با اینکه بخاطر سیزده بدر خیلی خسته بودم خمیازهولی از ذوق دیدنت زودتر از همیشه پاشدم و ماشینو برداشتم و به سرعت رفتم درمانگاه، اما هنوز دکتر سونو گراف نیومده بود و شش نفر قبل از من نوبت داشتن، همونجا منتظر نشستم تا بالاخره دکتر اومد و ساعت 10 نوبتم شد و رفتم داخل اتاق، یه خانوم دکتر بداخلاق پشت دستگاه نشسته بود عصبانیو بعد از یه کم کاووش تو ناحیه راست شکمم گفت بچتون دخترهنیشخند، ولی اصلا بهم نشون ندادت!!ناراحت

از اتاق اومدم بیرون و به باباجونت زنگ زدم و گفتم داری صاحب یه دختر ناز میشی، اونم کلی خوشحال شد و بوووس بوووسقلب

بعد از رسیدن به خونه به خاله فائزه (خاله جونی کوچیکت) زنگ زدم و خبر دادم و ازش خواستم به مامانی و بقیه خاله جونات خبر بده، به خاله افسانه(دوست جونم) هم خبر دادم، هردوشون کلی خوشحال شدن و از اسمی هم که برات انتخاب کرده بودیم خیلی خوششون اومدهورا.

بابایی هم به عمه جون و عموجونات خبر داد و همه خوشحال شدن و برات بوووس فرستادنماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)