یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

مسافر تابستونی

پنج ماهگی

1392/12/2 14:58
نویسنده : مامان فهیمه
746 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome quote

پنج ماه پیش مثل امروز دختر نازمون اولین نفسشو تو این دنیای رنگارنگ کشید و با قدمهای کوچولوش دلمونو شاد کردبغل.

یاسمینای ناز پنج ماهه ی من این روزا حسابی شیطون شده، دوست داره مدام باهاش بازی کنیم و حرف بزنیم، اگه یه لحظه تنهاش بذاریم صداش درمیاد! کلافهتو کل خونه غلت میزنه و با غلت زدن خودشو به میز، مبل و یا هرچی که تو خونه باشه میرسونه و شروع به خوردنش میکنهابرو، میخواد حرف بزنه اما نمیتونه و بجاش جیغ میزنه، گاهی اینقد جیغ میزنه که صداش میگیره و شروع به سرفه کردن میکنه، یاسمینا گلی من از بازی کردن با نایلون های صدادار هم خیلی خوشش میادنیشخند.

دختر طلا حالا دیگه خونمون و مامان و باباشو میشناسه، چند روز پیش که رفتیم خونه یکی از دوستامون، تا وارد خونشون شدیم و دید محیط ناآشناست کلی گریه کردگریه، ما گفتیم شاید دل درد داره یا یه جاییش درد میکنه، اما تا اومدیم خونه خوشحال و خندون شروع به بازی کردتعجب، اینجوری بود که فهمیدیم این وروجک ناقلا خونه رو هم تشخیص میده!!

هفته پیش برای اولین بار دختر نازمو تو روروئک گذاشتیم، حسابی خوشحال شد، به یکی از کلیداش که دست زد و صدای گاو و موزیک بلند شد، از ترس چشاش گرد شد تعجبولی بعد خیلی خوشش اومد و دوست داشت تو روروئک بمونه

نازگلم الان حدود 8 کیلو وزن داره و قدش هم حدود 66 سانتیمتر شده و دیگه کم کم داره برای خودش خانومی میشه هوراهوراو هر روز با عشوه و ناز برا مامان و باباش دلبری میکنهماچ.

totalgifs.com barrinhas gif gif barra36 (2).gif

عکسها در ادامه...

روروئک سواری و متعجب از صدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه فیفی
2 بهمن 92 23:34
آفریییین.... غلت بزن برو تو آشبزخونه یخچالم بخور.... ** دیگه خانوم شدی فقط به بلاستیکای صدا دار بابا دست نزنیا ازون بلاستیکا که توش لباس قرمز هس
مامان فهیمه
پاسخ
باسه عمه جونی
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:43
گلم دخمله نازم شما یک روز از امیرعلی من بزرگتری. اونم 3شهریور بدنیا اومد.راستی خاله جون پنجمین ماهگردت مبارک
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خاله جونی
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:43
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان فهیمه
پاسخ
ببخشید مثه اینکه خیلی دیر به وبلاگ سر زدمخوشحالم که بدون رای منم اول شدی امیرعلی جون من لینکتون کردم گلم
عمو کاظم
3 بهمن 92 23:41
عمو قربونش بشه .
arab-farnaz143@yahoo.com
6 بهمن 92 12:47
khale ghorbonesh bere ey janam.
مامان علی کوچولو
6 بهمن 92 15:17
سلام دوست عزیز نی نی ناز و خوشگلی دارین ایشالا خدا حفظش کنه راستی شما هم اسم من هستین توی وبلاگتون دیدم نوشتین مامان فهیمه خوشحال میشم به وبلاگ من و پسرمم یه سری بزنید نویسنده اونم مامان فهیمه هست با اجازه لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید خوشحال میشم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام گلم، منم خوشحال میشم که با هم در ارتباط باشیم،اما وبلاگ شیرمردتو نذاشتی که لینک کنم عزیزم
ابجي سجا
8 بهمن 92 11:42
مبارکت باشه گلم
مامان علی کوچولو
13 بهمن 92 0:18
آخ عزیزم یادم رفت ادرس وبمو بزارم اخه مگهاین کوچولوها واسه ما هوش وحواس میزارن
مامان فهیمه
پاسخ
فداشون بشم،آره واقعا خیلی بلان