یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

مسافر تابستونی

نیم سالگی

1392/12/2 17:57
نویسنده : مامان فهیمه
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

             totalgifs.com boneco-palito gif gif bp8.gif

دختر ناز مامان نیم ساله شد!!!

دخنر عزیز و دوست داشتنی من نیم سالگیت مبارکماچماچ

یاسمینا کوچولوی من تو این شش ماه کلی بزرگ شده و هر روز بامزه تر میشه، گرچه گاهی با شیطونیهاش کمی کلافمون میکنه اما بازم عاشقشیم

این دختر بازیگوش علاقه خاصی به سیم، موبایل، ریموت کنترل و مجله پیدا کرده!! با روروئکش دائم اینور و اونور خونه میچرخه و جیغ میزنه.

این روزا دخمل نازم مدت خواب روزانش طولانی تر شده و بهتر میخوابه.

راستی.... دخمل مامان دیگه بزرگ شده، غذا میخوره!!! اونم از نوع حریره و فرنی!

به مناسبت این پیشرفت دخملی، منو بابایی براش کیک پختیم و نیم سالگی و شروع غذا خوردن نازگلمونو جشن گرفتیم.

و اما فردا... واکسن شش ماهگیاسترس... طفلی دختر نازم ... از همین الان درد بزرگ شدنو باید احساس کنه.

فردا که بریم درمانگاه وزن و قد دقیقشو هم میگن اما به صورت تقریبی در حال حاضر دخملی طلا حدود 8 کیلو و 300 گرم وزن داره و قدش هم به حدود 68 سانت رسیده که فداش بشم  کلی از ماه قبل پیشرفت کردههوراهورا

totalgifs.com barrinhas gif gif 63.gif

دخملی تو رستوران موقعی که ما غذا میخوریم تو صندلی غذا میشینه (البته گاهی که رو فرم باشه!)

تو خونه هم همه جا هست حتی پشت مبل و ...

اولین غذا

غذا خوردن دخملی

کیک نیم سالگی (دستپخت مامان و بابا)

هیجان کیک خوری

 

پسندها (1)

نظرات (17)

فرناز
2 اسفند 92 21:57
خاله قربونش بره
زهرا
3 اسفند 92 12:02
نیم سالگی مبارک خاله جونی انشاالله صد ساله بشی
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خاله جون
ابجي سجا
6 اسفند 92 18:09
الهي فدات مباركه
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی گلم
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:10
به اندازه ی تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی
سمیرا
10 اسفند 92 21:00
بی حیاط ط ط ط ط .....ببند پاتو نانازززززز....بیایی مشهد واست برنامه دارم
مامان فهیمه
پاسخ
]چه برنامه ایی؟!!!!!!!!!!!
حامده(مامان امیرمحمد)
15 اسفند 92 22:21
دخترنازنازی وخوشمل نیم سالگیت مبارک
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی گلم، مرسی که به وب ما سر زدید، لینکتون کردم
سولماز
17 اسفند 92 21:56
امید دارم شاهد قد کشیدنش باشی وزود زود بزرگ شه من هم سه قلو دارم سر بزنی خوشحال می شم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی عزیزم، ای جانم، سه قلووووووووو!! گمون کنم آدرس وبلاگتو درست نذاشتی، وارد نمیشه!
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:43
ليست كارهاي خانه تكاني سال نو : پاك كردن غم گذشته ها دور ريختن كينه ها شستن افكار منفي چيدن عشق در طاقچه خريد شادي و حراج محبت **خانه تكانيت مبارك**
زهرا
22 اسفند 92 18:51
سلام عزیزم... چقده بانمکی... خوش بحالت که مامانت اینقد با حوصله ست. از طرف من ببوسش یاسمینا جون پیش پیش نوروزت مبارک عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
soha
2 فروردین 93 13:07
روزگارت بر مراد روزهایت شاد شاد آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک عید امسالت سپید دست سبزت پر امید .......
سها ججججججوووننن
4 فروردین 93 10:37
عید نوروز است..به چه زیبائی......نازنین من..دلبر مائی! بهاران امد..نازنین من......همچو گلبرگی..روی گلهائی! گر منم فرهاد..یا که مجنونم......تو هم ان شیرین..یا که لیلائی! شادمان باشند..بلبلان هر جا......از چمن روئید سرو رعنائی! گر بهاران است..فصل یاران است......با نسیم رقصند..نسترنهائی! گلها روئید..شاخه ها لغزید......میکند باد هم..شور و غوغائی! سالها این است..رسم نوروزی......میکنند هر جا..بزمی برپائی! شمع و پروانه..هر دو میسوزند......هر کدام دارند..عشق شیدائی! عاشقان دل..خبر اوردند......بر حذر از ان..داد تنهائی! بینوایان راست..دلها خسته......هر که را دردیست..با غزلهائی! عاشقان مستند..کنج میخانه......روز و شب دارند..باده پیمائی! ارزوها است..در دل مریم......از خدا خواهد..چشم بینائی!
ابجي سجا
10 فروردین 93 15:55
ﻫﺰﺍﺭﺑﻮﺳﻪ ﻋﺴﻠﯽ ﺩﺭﭘﺎﮐﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻣﻬﺮﻣﺤﺒﺖ ﺩﺭﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ خاله ي عزيزم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی گلم
خاله
15 فروردین 93 13:23
خدا حفظش کنه سال نو مبارک......................
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی عزیزم، سال نو شما هم مبارک
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:15
الهی قربونت جیگرم دلتنگتم
مامان فهیمه
پاسخ
فدات شم عزیزم
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:16
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت
باران قاصدک
18 فروردین 93 17:18
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری کوچولوی خیلی خیلی ناز و دوست داشتنی خدا برات نگهش داره خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و دخترام بیای عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام گلم، مرسی از لطفت، لینکتون کردم، منم خوشحال میشم بازم به وبمون سر بزنید
مامان پرنیان
27 خرداد 93 14:44
ای جانننن خدا براتون حفظش کنه خیلی دخمل خوشگلی دارین
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم که به وبلاگ دخملیمون سر زدید