یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

مسافر تابستونی

یک سالگی

1393/6/3 16:38
نویسنده : مامان فهیمه
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا!

 تو را شاكرم به خاطر پاکترین و زیباترین هديه آسماني ات!

دستانش را که در دست میگیرم گویی تمام دنیا برای من است، هنگامی که با پاهای کوچکش به سمت من میدود و در آغوشم آرام میگیرد سراسر شادی میشوم.

من قدرت بی انتهای تو را در نفس های او حس میکنم و به اوج میرسم.

یک سال از زمینی شدن فرشته کوچکم میگذرد، سیصد و شصت و پنج روز سراسر از شادی با دختری از جنس پاکی، دختر داشتن لذتی دارد که با هیچ کلامی نمیتوان وصف کرد، لطیف و پاک مانند گل

پروردگارا چه زیباست پرورش فرشته ای که روح تو در آن دمیده شده و هزار سپاس برای افتخار مادر بودن که نصیبم کردی

شنیده ام بهشت زير پاي مادران است؛ ديگر بهشت را نمي خواهم كه نوگلم بهشت جاودانه من است، پس او را در سايه مهربانیت سالم و موفق بدار و بهترينها را نصيبش كن.  

دخترم، بهترینم!

با آمدنت زندگی را برایم زیباتر ساختی و همچون شکوفه های بهاری خانه را سراسر از عطر و تازگی کردی.

مرا بخاطر سختگیریهای مادرانه ام ببخش و بدان تا آخر دنیا چه باشم، چه نباشم، عاشقانه دوستت دارم و نفسهایم را به وجودت گره زده ام، پس گل زیبای من برایم همیشه سبز بمان!

          یاس زیبای من تولدت مبارکبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 

 

 عکسهای یک سالگی

 

چند روز قبل از تولد رفتیم خرید و برای دخملی کادوی تولد که النگو بود رو خریدیم و همونجا تو دستش کردیم

اینم عکس هدیه دخمل طلا

یاسمینا در روز تولد سه سالگی  ثنا جون، دختر دوستمون

از راست به چپ: یاسمینا، محمد صالح، ستایش، آرتین

یاسمینا در روز تولد یک سالگی

کیک تولد دخملی و ژله بستنی(دست پخت اینجانب)-

*

یاسمینا و بابا

 

پسندها (2)

نظرات (8)

ابجی سجا
19 شهریور 93 15:02
اااااااااااااي جانم فداتشم من مباركه عزيزم200ساله شي قربونت بشم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی گلم
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:02
برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی البته با نگاهم دعایت می کنند چون می گویند نگاه عاشق دعاست …
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:02
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:04
اگر تو نبـــودی مــن بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم تو هـــستی و مـــن محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم .. تولدت هَپی مَپی
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:04
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:04
امشب چه ناز دانه گلي در چمن رسيد گويي بساط عيش مداوم به من رسيد نور ستاره اي در شب تولدت انگار که فرشته اي از ازل رسيد فرشته ي من تولدت مبارک.
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی گلم
نی نی عکس
22 شهریور 93 13:10
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
سولماز
6 مهر 93 22:01
سلامتولدت مبارک با بهترین ارزوها برای این نازنین وخسته نباشید برای شما من هم سه قلودا رم سر بزنید خوشحال می شم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام،ممنونم که به وبلاگمون سر زدید ای جانم سه قلو!!!! وبلاگتون باز نمیشه