یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مسافر تابستونی

پانزده ماهگی

1393/9/4 22:05
نویسنده : مامان فهیمه
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

روزهای زیبای آذر ماه همگی به خیر و شادی

امیدوارم عزاداری هاتون مورد قبول خداوند قرار گرفته باشه، ماه محرم رو پشت سر گذاشتیم و انشاا... ماه صفر هم به دور از بلا و با خیر تمام بشه.

این روزا درهای رحمت خداوند بازه و خدا روشکر نعمت الهی تو کل کشور در حال سیراب کردن کائناته. ما هم با دخترمون از این هوای دل انگیزه پائیزی استفاده میکنیم.

یاسمینای پانزده ماهه ی من 6 تا دندون درآوورده و دو تا هم درحال دراومدنه، یه خرده بهونه گیری میکنه اما هنوز هم صبور و دوست داشتنیه، دیروز هم برای پایش پانزده ماهگی به درمانگاه بردمش خدا رو شکر رشد خوبی داشته، وزن: ده کیلو و نهصد گرم و قد: هشتادو یک و نیم سانتیمتر

عکسهای پانزده ماهگی


 

عزاداری دخملی در روز عاشورا در ماهشهر

در مسیر برگشت از عزاداری

یاسمینا در شهربازی

دختر طلا در حال تماشای تلویزیون و لمیدن روی مبل

شیطنتهای پانزده ماهگی

پسندها (2)

نظرات (6)

ابجی سجا
8 آذر 93 13:39
اااااااااااالهي فداخندت بشم من عزيزم
ابجی سجا
8 آذر 93 13:40
ااااااااااابيم
ابجی سجا
8 آذر 93 13:40
عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده
فرناز
9 آذر 93 13:20
فدای این دخمل ناز بشم من موش موشک خاله دلم واست یه ذره شده نفسی بووووووووووووووس
زیبازن
18 آذر 93 7:33
فهیمه جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 21:37
سلام مامان یاسمینا جان .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...