یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

مسافر تابستونی

هفده و هجده ماهگی

1393/12/3 13:07
نویسنده : مامان فهیمه
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام گرم زمستونی به همه ی عزیزانمtotalgifs.com boneco-de-neve gif gif 33.gif

امیدوارم روزهای پایانی سال براتون سرشار از شادی باشه، سال 93 هم با تمام اتفاقات خوب و گاهی هم نه چندان خوب داره به پایان میرسه و تنها یاد خاطرات هست که در ذهن ما باقی میمونه، پس بهتره از این روزها تمام استفاده رو ببریم و شاد زندگی کنیم.

بعد از یه غیبت طولانی بالاخره فرصتی پیش اومد تا به وبلاگ دخملی یه سری بزنیم. تو این دو ماه مهمون اومد، مهمونی رفتیم، سفر کردیم و کمال استفاده رو بردیم و جای همگی خالی خوش گذشت.

دختر طلای من هم هر روز بزرگتر میشه و چیزهای جدید یاد میگیره، یاس زیبای من دیروز یک سال و نیمه شد!! 

خیلی بیشتر از قبل کلمه یاد گرفته، یکی از کلماتی که ببیشتر از همه تکرار میکنه: این چیه؟ هست، انگشت اشاره شو به سمت همه چیز نشونه میگیره و با لحن دوست داشتنی میگه این چیه؟

چند روز دیگه برای پایش و واکسیناسیون به درمانگاه میریم، امیدوارم یاسمینا گلی زیاد اذیت نشه.

تو این مدت دوری از وبلاگ کلی عکس از دختری گرفتم که یه تعدادیشو در ادامه پیوست میکنم.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

sahar
3 اسفند 93 15:01
سلام مامان فهیمه جون. از تماشای وبلاگتون و عکس های دختر نازتون خیلی لذت بردم. دختر من هم تقریبا همسن دختر ناز شماست برای همین با اجازتون لینکتون کردم. شما هم به ما سر بزنید خوشحال می شم.
مامان فهیمه
پاسخ
سلام گلم، ممنون از لطفت، از اینکه به وبلاگمون سر زدی خوشحالمون کردی، منم لینکتون کردم