یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

مسافر تابستونی

اثاث کشی در هفته 32 بارداری

1392/7/10 13:53
نویسنده : مامان فهیمه
2,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

این مدت سرم خیلی شلوغ بود نتونستم پست جدیدی بذارم

یه روز از اوایل تیرماه بود که جاوید (همسری) از محل کار اومد خونه و خبر داد که یکی از خونه های شرکت (پتروشیمی ماهشهر، محل کار همسری) خالی شده و ما قرار به اونجا اثاث کشی کنیمتعجب

خیلی خوشحال شدم لبخندچون زندگی داخل شهرک برای ما که تو ماهشهر غریب بودیم خیلی بهتر بود اما از طرفی اثاث کشی تو وضعیت من و تنهایی خیلی سخت بوداوه، در ضمن پنجشنبه هفته بعد هم قرار بود برای ماههای آخر بارداری برم خونه مامانم اینا تو مشهد و فقط یه هفته زمان برای جمع کردن و انتقال وسایل به خونه جدید داشتیم.

دوشنبه خواهر جاوید هم قرار بود بیاد ماهشهر اما متاسفانه پروازش لغو شد و ما یه نیروی کمکی رو از دست دادیمناراحت، با هر سختی بود وسایل رو دو نفری جمع کردیم و دوشنبه وسایل رو به خونه جدید منتقل کردیم، سخت تر از همه جمع کردن سرویس چوب یاسمینا بود که تازه چیده بودیمشون!افسوس

یه مقدار از وسایل رو چیدیم و بقیه چیدن وسایل برای همسر مهربونم موندماچ.

پنجشنبه صبح عازم مشهد شدیم و قرار بر این شد تا زمان زایمان که اوایل شهریور بود مشهد بمونم.

اینم یه سری عکس از اتاق جدید دخملمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا از اصفهان
1 آبان 92 19:41
سلام قدم نورسیده پیشا پیش مبارک باشه عزیزم ..منم هفته 32 بارداریم هستم کوچولوی منم مثل تو یه دخمله....برای سلامتی هر دوشون دعا میکنم....راستی اتاق خیلی قشنگی واسش چیدین ..مبارکش باشه ایشالا عکس جهیزیه اش هم تو همین وبلاگ بزاری

مرسی عزیزم که به وبلاگ دخملی من سرزدید، امیدوارم به سلامتی نی نی نازت بیاد بغلت، بووووووووووووس