یاسمینایاسمینا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

مسافر تابستونی

دو اولین دیگه

1392/9/18 12:41
نویسنده : مامان فهیمه
897 بازدید
اشتراک گذاری

            

اولین برگشتن به شکم و اولین گرفتن جغجغه با دست بدون کمک دیگران

دیروز برای چند لحظه دختر شیطون بلا رو تنها تو تشک بازیش گذاشتم و خودم رفتم به کارهام برسم (ژله تزریقی درست کردم،عکسشو براتون میذارم)، بعد از چند دقیقه که برگشتم دیدم دختر کوچولو خودش بدون کمک روی شکم دراز کشیدهتعجب، کلی خوشحال شدم و از طرفی هم نگران، آخه دیگه دخملی هر روز داره شیطون تر میشه و نیاز به مراقبت بیشتری داره!مژه

این روزا یاسمینا خانوم ما بدون کمک دیگران جغجغه هاشو تو دستش میگیره و میخورشون و باهاشون حرف میزنه (البته به زبون خودش)ماچ.

دیگه وقتی میریم خرید تو کالسکه نمیخوابه و دائم اطراف رو نگاه میکنه...

        

عکسها در ادامه ...

 

ژله تزریقی که درست کردم

در دست گرفتن جغجغه

همراهی دخملی برای خرید با کالسکه

موهای نوزادی دخترم کم کم داره میریزه، تو این عکس مشخص میشه

اینجا هم با جغجغه حرف میزنه و میخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ابجي سجا
18 آذر 92 12:44
ماشاءالله جه نازه خدانكهداره براتون --------------------------- ممنونم، بازم به ما سر بزنید، لینکتون کردم
زهرا
18 آذر 92 15:17
ای جونم بخورمش این دختر نازووووووووووووو آفرین چه ژله ای -------------------------------- مرسی زهرا جونی عزیزم
ابجي سجا
18 آذر 92 15:43
ممنون خاله شماهم باافتخار لينك شدين -------------------------- مرسی عزیزم
ملودی سالهای دور از خانه
21 آذر 92 17:49
سلام به‌‌ به‌‌ چه ژله‌ای چه خوشگل و خوشرنگ. ماشاالله به یاسمینا حسابی‌ قوی و شیطون شده پس. خدا حفظش کنه. ----------------------------- مرسی عزیزم
زهرا
22 آذر 92 13:38
پیامام نمیاد؟؟ ----------------------- اینترنت خونه قطعه
فرناز
25 آذر 92 22:13
قربون نفس خاله برم من کی میاد که خاله دلش واسش یه ذره شده
مامان فهیمه
پاسخ
--------------------------- یاسمیناهم دلش تنگ شده، به زودی میاد عزیزم
فرناز
25 آذر 92 22:18
قربون نفس خاله بشم کی میاد دل خاله واسه گلدونه خیلی تنگیده یه بوس گنده از لپای تپلش
عمه فیفی
4 دی 92 18:48
اون نگاهِ عکس اول می گه بذار بزرگ بشم.... بیچاره این از الان.... لپپپپو ِ من... آقا ما در خواستِ ازین ژله ها داریم (((
مامان فهیمه
پاسخ
میگن بچه شیطون به عمه ش میره البته شوخی کردم,عمه ش خیلی آروم بوده ژله هم قابل شما رو نداره